Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | A-RAL2 | ||
Čas startu | 14:08:00 | ||
Rychlost | 120 | ||
Imatrikulace | OK QUS 46 | ||
Typ | Junior JK-05L | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 3752 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 11 / 0 / 0 | 1100 |
Vzlet [S / Z / D] | 14:08:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 150 | 150 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 14:15:00 | 14:14:59 | ANO | ANO | GND - 3500 | 477 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 14:17:29 | 14:17:24 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 456 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 14:22:55 | 14:22:54 | ANO | ANO | GND - 3500 | 469 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 14:26:34 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 14:27:41 | 14:27:42 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 455 | 100 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 14:32:01 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 14:39:06 | 14:39:14 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 876 | 91 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 14:41:10 | 14:41:12 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 668 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 14:43:43 | 14:43:53 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 780 | 85 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 14:47:29 | 14:47:31 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 709 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 14:51:51 | 14:51:58 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 690 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 14:55:09 | 14:55:09 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 594 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 14:57:57 | 14:57:12 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 531 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 15:00:22 | 15:00:22 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 665 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 15:05:52 | 15:05:52 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 609 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 15:08:13 | 15:08:14 | ANO | ANO | GND - 3500 | 519 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 15:11:02 | 15:11:00 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 560 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 15:14:48 | 15:15:01 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 813 | 76 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 15:17:00 | 15:17:00 | ANO | ANO | GND - 3500 | 605 | 100 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |